• (Android) Cooking Tycoon apgaudinėja neribotai viskas

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Tycoon ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Tycoon IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ apgaudinėja neribotai viskas ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Tycoon 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Man niekada nenuobodžiau su šiuo žaidimu. Labai plojimais skiriu rankas šio žaidimo įkūrėjui, tu tikrai nuvyjai mus žudantį nuobodulį... Man tai patinka

    Man patinka šis žaidimas nuo 7 metų. Mėgstu gaminti, todėl man labai patinka šis žaidimas... Taip estetiškas... ♥♥♥ Labai myliu šį žaidimą.... Ačiū, kad tai sukūrėte. .. Man tai yra GERIAUSIAS maisto gaminimo žaidimas everrrr. Visi turėtų išbandyti šį žaidimą...

    Esu šeštajame lygyje ir nekaupiau jo atsargų, nes norėjau užsidirbti pinigų iš restoranų, kuriuos turiu automobilyje, bet žinau, kad žaidimas įstrigo ir toliau nevyks. Galvoju apie šio žaidimo ištrynimą visam laikui.

    Tai labai geras žaidimas, bet kai aš baigiu pirmąjį lygį ir atidarysiu 2 lygį, tada aš negaliu žaisti cz, laukiu automatiškai ir negaliu dirbti 2 aukšte.

    Skiriu tik tris žvaigždutes, nes tai nėra 3D versija.

    Tai tikrai gerai, bet problema ta, kad klientų yra per daug, todėl skiriu tris žvaigždutes

    Pasiekus aukštesnį lygį nesitęsia

    Šis žaidimas tikrai įdomus

    Geras žaidimas ir smagu žaisti su nuostabiais receptais ir interaktyvia vartotojo sąsaja, bet nežinau, kokia dabar šio žaidimo problema, kai pasiekiu 4 restoraną ir yra 96 diena, jis užstringa... klientai ateina, bet niekada nepasirodo. restoranų grindys ir žaidimas nekeliauja kitą dieną. Taip pat iš naujo įdiegiau ir vėl paleidau, maniau, kad tai išspręs problemą, bet vėl įstrigo 4 restorane. Prašau šio žaidimo kūrėjų komandos kuo greičiau išspręsti šią problemą.

    Nuostabus žaidimas, ir aš myliu tai, kas yra nuostabūs lygiai, skirtingi lygiai, nuostabus žaidimas, ačiū, kad suteikėte mums

    Nuostabus žaidimas... lygis tampa vis sunkesnis ir sunkesnis... išbandykite greitį ir atmintį.

    Fantastiška Žaidimo programa yra tikrai graži, tačiau gamindami turite būti labai greiti ir atsargūs

    Prašau atnaujinti, kad klientai neateitų į restoraną ☹☹

    grazi, bet tiek daug reklamu. gražu, bet ne ačiū


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :